Frequently Asked Questions

Frequently asked questions
Wanneer je klikt op "5-minutentrainingen" krijg je een overzicht van alle 5-minutentrainingen die voor jou van toepassing zijn. Hier zie je ook meteen welke 5-minutentrainingen je al hebt gemaakt en welke je nog moet maken. Wanneer je klikt op "5-minutentraining maken" ga je van start. Een 5-minutentraining kun je zo vaak doen als je wilt. Vervolgens maak je de toetsvragen. Na afloopt zie je direct welke vragen je goed of fout had en waarom. Let op! De eerste score van de 5-minutentraining telt!
Per 5-minutentraining kun je maximaal 50 punten verdienen. Het kan voorkomen dat sommige 5-minutentrainingen meer quizvragen hebben dan andere. Ook dan geldt dat er maximaal 50 punten te verdienen zijn.
Wij willen voor jou de werkdruk natuurlijk niet te groot maken. Daarom is er 1 5-minutentraining per maand. Per 5-minutentraining ben je maximaal 5 minuten bezig.
Ga naar het menu links bovenin de app en klik op “Trainingen”. Open de trainingen door te klikken op de categorie “Algemeen”. Je ziet nu een overzicht met de trainingen waarvoor je je kunt inschrijven. Zoek de training die jou interessant en relevant lijkt om te volgen voor je werk. Klik op die training. Hier vind je vervolgens alle informatie over de betreffende training. Wil je je inschrijven? Scroll dan naar beneden en klik op “Inschrijven”. Je hebt nu een aanmeldingsverzoek gestuurd naar je General Manager/Resident Manager. Jouw GM/RM bekijkt jouw inschrijving en keurt deze goed of af. De reden tot goedkeuring of afkeuring krijg je toegestuurd. Is de training goedgekeurd? Dan moet je alleen je trainingsverwachtingen (middels een korte vragenlijst) nog laten weten aan de trainer. Deze moet je invullen, anders is de trainingsaanvraag niet compleet. Heb je je trainingsverwachtingen ingevuld? Dan kun je deelnemen aan de training.
De Postillion Medewerker App is een programma speciaal ontwikkeld voor de medewerkers van Postillion Hotels. De Postillion Medewerker App leert jou als medewerker alles over Postillion, gastvrijheid, onze producten, verkooptechnieken en teamwork. Binnen de Postillion Medewerker App kun je 5-minutentrainingen maken, waarmee je ook nog een punten scoort zodat jij samen met jouw team kans maakt op gave prijzen! Ook is de Postillion Medewerker App een communicatieplatform waar je contact kunt houden met je collega’s, berichten ontvangt vanuit je General Manager om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen Postillion Hotels en jouw locatie. Verder kun je alles wat je wilt weten over Postillion Hotels nog eens goed nalezen in het skillslab, want hier vind je alle informatie die je nodig hebt om jouw werk goed te doen. Ook kun je via ‘berichten’ in contact blijven met je collega’s.
Je kunt je niet registreren voor de Postillion Medewerker App. Jouw account wordt automatisch aangemaakt wanneer je in dienst bent bij Postillion Hotels. Hier ontvang je dan een uitnodiging voor in je e-mail.
Via jouw e-mailadres - wat bekend is bij Postillion Hotels - heb je de uitnodiging ontvangen om in te loggen op de Postillion Medewerker App. In deze e-mail is een link te vinden, waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken. Heb je dit gedaan? Klik dan op "Inloggen". Wanneer je hier je e-mailadres invult en je wachtwoord, kun je inloggen op de Postillion Medewerker App.
Kijk even goed in de spambox van jouw e-mailadres. Staat de mail daar niet tussen? Neem dan contact op met je manager.
Je kunt je wachtwoord aanpassen via de knop "Wachtwoord vergeten?". Deze kun je vinden wanneer je klikt op "Inloggen". Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk via de knop "Helpdesk".
Wanneer je buiten deze FAQ nog een vraag hebt kun je onderaan de website/app in de witte balk klikken op "Helpdesk". Stuur ons een berichtje en wij zullen altijd binnen 24 uur reageren zodat jij weer aan de slag kunt. Je kunt ook een mail sturen naar helpdesk@fanfactory.nl of bellen naar 0318-493189.
Dit verloopt automatisch. Je hoeft dus niets aan te passen in je profiel.
Wanneer je bent ingelogd op de Postillion Medewerker App zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee grijze knoppen staan; één hiervan is "Uitloggen". Klik hierop en je bent uitgelogd.
Wanneer je klikt op "Winnen" kom je direct bij de teamranking terecht. Wanneer je naar beneden scrolt kun je klikken op “Bekijk persoonlijke ranking”. Hier zie je hoe jij presteert ten opzichte van de andere medewerkers van alle Postillion locaties.
Teamscores: In deze score worden de gemiddelde scores van de 5-minutentrainingen van jouw team bij elkaar opgeteld. Daarnaast zijn er ook extra bonuspunten te verdienen. Individuele scores: De scores van alle 5-minutentrainingen worden bij elkaar opgeteld.
Je kunt ook bonuspunten verdienen. Wanneer deze verdiend kunnen worden, kondigen we dit altijd van te voren aan. Ook laten we je dan weten hoe je deze verdient.
In deze ranking zie je terug hoe jij scoort ten opzichte van de rest van de Postillion locaties. In het oranje zie je waar jij staat in de ranking en daarboven zie je de nummer 1 t/m 5. Daar wil jij toch ook bij horen? Ook op basis van deze ranking worden leuke prijzen uitgedeeld!
Ieder kwartaal is een nieuwe winperiode wat betekent dat na die periode alle scores weer op 0 worden gezet, dus een nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen de totaalscore zal door blijven lopen, zodat we aan het einde van het jaar zien wie de jaarwinnaar is. De volgende winperiodes zijn vastgesteld: - Winperiode 1 is van 01/01/2018 tot en met 31/03/2018 - Winperiode 2 is van 01/04/2018 tot en met 30/06/2018 - Winperiode 3 is van 01/07/2018 tot en met 30/09/2018 - Winperiode 4 is van 01/10/2018 tot en met 31/12/2018
Elk kwartaal wordt de nummer 1 uitgeroepen tot winnaar van het kwartaal! Als je dit wordt, ontvang je een leuke prijs. Benieuwd? Kijk dan bij "Prijzen" in de Postillion Medewerker App.
Elk kwartaal wordt de nummer 1 uitgeroepen tot winnend team van het kwartaal! Als je dit wordt met je team, ontvangen jullie een leuke prijs. Benieuwd? Kijk dan bij "Prijzen" in de Postillion Medewerker App.
Wanneer je klikt op "Berichten" zie je zowel je meldingen als chatberichten staan. Staat er een rood bolletje bij berichten? Dan betekend dit dat je een nieuw ongelezen bericht hebt ontvangen.
Meldingen zijn berichten die gestuurd worden vanuit Postillion Hotels en vanuit je GM/RM. Hier kun je zelf niet op reageren.